«Με λένε Άνθρωπο, θέλω τη ζωή μου πίσω και ΘΥΜΑΜΑΙ πριν ψηφίσω!»

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   της βάσιας αργέντη

  • Μ’αρέσει το κράτος μου.
  • Μ’αρέσουν οι δίκαιοι κι αντικειμενικοί δημ(ι)οσιογράφοι μου.
  • Μ’αρέσει ο διπλανός μου, που δακρύζει με την Κατερίνα Μουτσάτσου, η οποία φωνάζει στα αγγλικά πως είναι Ελληνίδα.( η εν λόγω δεσποινίς έκανε μήνυση για χρήση του concept του βίντεο από άλλους “Hellens”, υποστηρίζοντας τα πνευματικά της δικαιώματα)
  • Μ’αρέσει ο Εθνικιστής Μιχαλολιάκος που στο 5λεπτο προεκλογικό βίντεο του, δεν μιλά ούτε 1 δεύτερο για τον Άνθρωπο ως οντότητα, παρά μόνο για τον τόπο και τους μετανάστες, τους οποίους χαρακτηρίζει και αποκαλεί ευθαρσώς λαθραίους-σαν να είναι αντικείμενα.
  • Μ’αρέσει που ο Θοδωρής Λαμπράκης δεν διστάζει να προδώσει τον δολοφονηθέντα πατέρα του από το παρακράτος της δεξιάς και μας δείχνει πόσο εύκολα θα πρόδιδε κι εμάς, αλλά εμείς δεν μασάμε, δεν φοβόμαστε και ναι θα τον ψηφίσουμε κι εκείνον και τη Νέα Δημοκρατία.
  • Μ’αρέσει που στις εκλογές κατεβαίνει ο κάθε πικραμένος που βρίσκει τρύπα να τρυπώσει και να νιώσει σημαντικός.
  • Μ’αρέσει που ο κάθε πολιτικάντης αντί να μιλάει για τον εαυτό του μιλάει για το τι κάνει ο αντίπαλος του.(κάνουν και free διαφήμιση ο ένας στον άλλον- κάτι σαν ανταλλακτική εργασία-λέμε τώρα)
  • Μ’αρέσει που είμαι 28 χρονών, πήγα στον ΟΑΕΔ (για να βγάλω κάρτα ανεργίας & βιβλιάριο Ικα) και μου είπαν πως εργάζομαι για την παιδεία ούσα μεταπτυχιακή φοιτήτρια, οπότε δεν έχω το δικαίωμα της απόκτησης του. Ας μείνω λοιπόν χωρίς βιβλιάριο κι ας πεθάνω.
  • Μ’αρέσει που είμαι 28 χρονών και δεν μπορώ να δημιουργήσω κάτι δικό μου, μένω ακόμα με τους δικούς μου και δεν μπορώ να ανεξαρτητοποιηθώ.
  • Μ’αρέσει που στις δημόσιες υπηρεσίες οι περισσότεροι υπάλληλοι είναι βισματωμένοι , με λιγότερα πτυχία ( ίσως και κανένα) από μένα κι εγώ είμαι ακόμα άνεργη έχοντας 3. ( συμβολικός αριθμός)
  • Μ’αρέσει που έχουμε γεμίσει ανέργους. Τουλάχιστον τώρα έχω συντροφιά και τους φίλους μου τα πρωινά που δεν έχω τι να κάνω.
  • Μ’αρέσει που έχει φτάσει 1.40 το εισιτήριο,3 ευρώ τα διόδια και 2 ευρώ η βενζίνη κι εγώ δεν έχω να πληρώσω.
  • Μ’αρέσει που αυτοκτονούν καθημερινά άνθρωποι όλων των τάξεων κι επιπέδων και η κοινωνία στέκεται αδιάφορη.
  • Μ’αρέσει που δεν προστατεύεται κανενός απλού πολίτη το δικαίωμα να ζήσει και να υπάρξει αξιοπρεπώς.
  • Μ’αρέσει που έχουμε φτιάξει με κόπο ένα σπιτικό που δεν το χρωστάμε και μας έχουν επιβάλλει το λεγόμενο χαράτσι καθιστώντας μας ενοικιαστές στο ίδιο μας το σπίτι.
  • Μ’αρέσει που η πλειοψηφία δεν γνωρίζει καν Ιστορία, δεν ξέρει τι σημαίνει πάλη, δικαίωμα, ελευθερία κι όμως έχει το θράσος να μιλά και το χειρότερο να βάζει υποψηφιότητα.
  • Μ’αρέσει που ο νόμος ακολουθείται πιστά για το λαό ενώ γι’αυτούς που κυβερνούν όχι.
  • Μ’αρέσει που μέσω της Acta απειλείται η ψηφιακή ελευθερία. Άλλωστε αυτό είναι δημοκρατία.
  • Μ’αρέσει που έχουμε γεμίσει ψεύτες και φασίστες.
  • Μ’αρέσει που ασυνείδητοι άνθρωποι θα ψηφίσουν πάλι Πασόκ/ΝΔ.
  • Μ’αρέσει που δειλοί άνθρωποι (κατευθυνόμενοι από το φόβο και την απελπισία) θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή από αντίδραση μίας μέρας και θα καταστρέψουν τις επόμενες μέρες μας.
  • Μ’αρέσει που οι πολιτικοί έχουν κάνει μία χαρά τη δουλειά τους που αφορά στο να αναθρέψουν ένα μεγάλο μέρος του λαού ως αφελείς που προβατοποιούνται εύκολα.
  • Μ’αρέσει που ο Έλληνας θεωρείτο ο Καλύτερος, ο πιο μάγκας, ο ανώτερος όλων, αλλά μόνο από τον ίδιο, γιατί οι πράξεις του μιλούν άλλη γλώσσα.
  • Μ’αρέσει που τίποτε δεν μας σταματά και εμείς θα τους ξανά ψηφίσουμε.
Μ’αρέσει λοιπόν που η μαλ@κία πάει σύννεφο σε αυτή τη χώρα και δεν έχει όρια. 
Αλλά ήθελα να σας πω πώς, μπουρδ$λο τα κάνω και μόνη μου, δεν χρειάζομαι τη βοήθεια σας.

 Ας τους μαυρισουμε, τους αξιζει!

 Μας κυβερνα η Ξεφτιλα με προεδρο την Κοροϊδια. Οχι αλλο!

Κι οχι σε μια ψηφο φοβου και δειλιας . Σκεφτειτε το Αυριο!

ΓΙΑΤΙ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!

με περίσσια αγανάκτηση, 

β.α

Comments
One Response to “«Με λένε Άνθρωπο, θέλω τη ζωή μου πίσω και ΘΥΜΑΜΑΙ πριν ψηφίσω!»”
  1. Ο/Η ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΓΚΟΓΚΟΥ λέει:

    κοριτσάρα μου δεν είσαι μόνη σου (αν αυτό σε παρηγορεί και σε δυναμώνει)εκφράζεις πολλούς απο εμας στο απόγειο.Ελπίζω στις 6 Μαη να διαπιστώσω οτι είμαστε πλειοψηφία για να μη νιώθουμε μαυρα πρόβατα ανάμεσα σε αιώνιους μαλάκες.

Σχολιάστε

