Αγανακτισμένος Μάης , ~στα πρόθυρα μιας επανάστασης~ (Ποίημα)

 Αγανακτισμένος Μάης , ~στα πρόθυρα μιας επανάστασης~     

 

~η σιωπή μας ράγισε και θα ξεράσει όλες τις κραυγές που έπνιξε
κι αυτός ο χείμαρρος δεν θα ‘χει τελειωμό~

Τόσα χρόνια βυθιζόμουν
στο αιματηρό μιας πλαστής ασφάλειας,
που με καθήλωσε στο χθες
και σκλάβο με ‘κανε στη ζωή ετούτη.

Μέχρι χτες λαχτάριζα
μιαν αύρα να μου στεγνώσει
την περίσσια υγρασία των ματιών μου
και να φανερώσει το αόρατο
της ακραιφνούς γενναιότητος.

Σήμερα βρίσκομαι
εγκλωβισμένος στα σύνορα του νου
και πνίγομαι μες στην πυρωμένη προδοσία
των ανθρώπων
~ που τη ζωή μου εμπιστεύθηκα~.

Τώρα πια όμως,
το φως πλημμύρισε τον κόσμο
κι εγώ απέναντι σας θα σταθώ.

Απέναντι στην ασυγχώρητη και χυδαία ιδιοτέλεια,
απέναντι στην περιχαράκωση των δικών μου ονείρων,
απέναντι στους δαίμονες του ασφυκτικού ματαιόδοξου κόσμου σας.

Τώρα πια δεν φοβούμαι,
είτε είμαι γυναικόπαιδο, είτε όχι.
Το στέρνο μου θα βάλω μπρος σας
και θα δρασκελίσω ανάμεσα σε εσάς
και την περιφρούρηση σας.

Τώρα πια θα σας πολεμήσω
κι ας συρθώ στο χώμα
που εσείς ξεπουλάτε,
στο χώμα της πατρίδος των 7 σοφών.

Τώρα πια ξεπερνώ
το φοβικό μου δίλλημα
και μάχομαι εναντίον σας με όπλα
που δεν εξαγοράζονται και δεν νικιούνται.

Με δαύτα θα πορευθώ,
την καρδιά και την ψυχή,
έχοντας ασπίδα τη συντροφιά
των ένδοξων Ελλήνων.

Καλοί μου προδότες,
θέριεψαν οι άνθρωποι
κι ότι ρημάξατε θα σας ρημάξει.

Κι αν κάποιος τώρα,
πρέπει το ρόλο να ΄χει του φοβούμενου,
είσαστε ‘σεις,
διότι ο προδομένος δεν φοβάται
το βυθό.

Μα ο προδότης τον σκιάζεται,
γιατί τίποτε αγριότερο δεν υπάρχει
απ’ το απρόβλεπτο
που φέρει
ο πυρακτωμένος θυμός.

Εις το όνομα -λοιπόν- της σιχαμερής
εξουσίας σας προσευχηθείτε,
γιατί αν κάτι σας λυπηθεί,
αυτό θα είναι το σπέρμα
της ανήλεης και βρωμερής
απόγνωσης που κυριεύει
τον προδομένο,
όταν φτάνει στο έσχατο σημείο
της υπαρξιακής του τελμάτωσης.

Ακούστε! Δεν απέχετε διόλου από ‘κει!

Έτσι, ο τόπος ~ που τη δημοκρατία γέννησε~
θ’ απεγκλωβιστεί απ’ το ατέρμονο
που τον έχει καταπνίξει ~ αποβάλλοντας σας!

Τότε στην Ελλάδα,
θα ξημερώσει και πάλι ήλιος!

Καληνύχτα!

-βάσια αργέντη-

Comments
One Response to “Αγανακτισμένος Μάης , ~στα πρόθυρα μιας επανάστασης~ (Ποίημα)”

Σχολιάστε

