Καιρός να γίνει στόχος μας Μια Καλύτερη Ζωή και να παύσει η Ζωή μας να αποτελεί στόχο!

Τις τελευταίες δύο μέρες με κυριάρχησε μια μελαγχολία που κατά πάσα πιθανότητα πάσχει από τη νόσο Αλτσχάιμερ μιας και έχει ξεχάσει να με αφήσει…

Μέσα στο πλαίσιο αυτό αποφάσισα να γράψω δυο αράδες και να αναρτήσω ένα όμορφο βιντεάκι –animation που έπεσε τυχαία στα «χέρια» μου…( το πόσο τυχαίο ήταν αυτό είναι σχετικό, μιας και για μένα τυχαίο ορίζεται οτιδήποτε δεν επιδέχεται ερμηνείας στην παρούσα φάση της πνευματικής μου κατάστασης αλλά και της γενικότερης επιστημονικής αντικειμενικότητας).

Τηλεόραση, έλλειψη παιδείας, φόβοι, ανασφάλειες, προβολές του εαυτού μας ως μηχανισμός άμυνας, καθήλωση του υπάρχοντος  πολιτισμού (?) σε έναν μόνιμο οπισθοδρομισμό, τυποποίηση, κομφορμισμός, μαζοποίηση …. Και δεν έχει τελειωμό αυτός ο χείμαρρος εννοιών και συναισθημάτων που μου έφερε στο μυαλό και την ψυχή ένα 3λεπτο βιντεάκι..

Δεν είμαι ανθρωπολόγος, ούτε έχω σπουδάσει κοινωνικές επιστήμες αλλά είμαι κι εγώ ένα από τα πλάσματα που μάχονται με την ίδια τους τη σάρκα, που δεν “βολεύουνται” ( όπως θα λεγε και ο έξοχος Ν. Καζαντζάκης) και που δεν βαστάει η ψυχή τους αυτή την κατρακύλα σε κάθε επίπεδο.

Το μόνο που βλέπω γύρω μου είναι αρνητικές επιδράσεις από τα αποτελέσματα των ήδη δικών μας πράξεων και αποφάσεων. Διότι δεν μου φταίει ουσιαστικά ο Γιωργάκης ή ο εκάστοτε «τάχατος» πρωθυπουργός, αλλά μου φταίω εγώ, μου φταις εσύ και όλοι μας που επαναπαυόμαστε σε μια άλογη, έτοιμη, μασημένη πραγματικότητα (επειδή η αλλαγή δεν επιτυγχάνεται μέσω της τεμπελχανίασης , της βολής και της έλλειψης θάρρους αντιμετώπισης του όποιου «θάμβους»)…

Πραγματικά, ποτέ μου δεν κατάλαβα -και δεν δύναμαι να καταλάβω (και δεν θέλω γιατί φοβούμαι)– πως η πλειοψηφία  των ανθρώπων λειτουργούν σε κοπάδια, πως καταφέρνουν να καδράρουν πάνω από την κεφαλή τους όποια θέση, όποια μόστρα προβληθεί σε κοινή θέα και την επικροτούν. Αδυνατώ πραγματικά να κατανοήσω πως είμαστε τόσο δεκτικοί σε ένα μηχανισμό όπου η αυτενέργεια παύει εκεί που ξεκινάει το προκαθορισμένο «δοκούν» . Εδώ θα μπορούσε κάποιος καλοθελητής να πει πως κι εγώ η ίδια αποτελώ μέρος κάποιου μαζοποιημένου κοινωνικού συνόλου αλλά θα απαντήσω πως τουλάχιστον σε αυτό το σύνολο που μπορεί να επάγομαι δεν αρνούμαστε την όποια αυτοπραγμάτωση μας και δεν επιστεγαζόμαστε κάτω από τη σκεπή μιας ομοιομορφίας ασυνειδησίας..

Θα μπορούσα πραγματικά να γράφω μέχρι αύριο αλλά επειδή το συγκεκριμένο βιντεάκι κρύβει μια ευαισθησία και δεν θέλω να χαθεί…..θα σταματήσω κάπου εδώ…

Απλώς συλλογιστείτε πως ο καταναγκασμός που επιδέχεται το μυαλό μας «άρχεται της γεννήσεως μας» και πως συμφέρει απίστευτα πολύ τους ηθικούς αυτουργούς να μας γίνουν αντιληπτά, όλα όσα μας επιβάλλουν και μας ζητούν πλαγίως ή μέσω εκβιασμών ( βλ. διακαναλική συνέντευξη Γ. Π), ως φυσικές συνθήκες ύπαρξης και ως φυσικές επιλογές.

Φιλικά,

Β.Αργέντη

Comments
2 Σχόλια to “Καιρός να γίνει στόχος μας Μια Καλύτερη Ζωή και να παύσει η Ζωή μας να αποτελεί στόχο!”
  1. Ο/Η chlagraphics λέει:

    Πολυ ομορφο αρθρο, συγχαρητηρια.

Σχολιάστε

